Використовуйте повнофункціональне рішення для автоматизації всіх завдань HR — від підбору співробітників до розрахунку зарплати!
Вибираєте рішення?
Ми знаємо, як вирішити вашу
індивідуальну задачу на основі
нашого досвіду!
Вирішуємо ваші бізнес-завдання
Наявність аналітичних звітів дозволяє контролювати:
Думка експерта
Розрахунок заробітної плати - важлива і відповідальна ділянка обліку, так як пов'язана з людським ресурсом і помилки на цій ділянці дуже болючі. Підвищена увага з боку перевіряючих органів викликають податки ПДФО і ПФ, здача звітності по яким великим тягарем лягає на плечі розрахункового відділу.
Форми звітів: ПДФО, Розрахунок по страхових внесках складні в заповненні і перевірці, так як збираються з індивідуальних розрахунків по співробітниках, а підсумкові суми перевіряються за загальними значеннями бази оподаткування фонду оплати праці підприємства.
На щастя, нова редакція програми спрощує заповнення даних звітів і дозволяє успішно проходити перевірку контрольних співвідношень при правильному веденні обліку. Нова редакція ЗУП дозволяє прискорити процеси нарахування заробітної плати, податків і внесків, а також контролю здачі звітності відповідно до вимог законодавства.
Чому з нами вигідно
Бізнес-результат від впровадження
Розширені можливості конфігурації дозволяють більш гнучко, в порівнянні з програмою Бухгалтерія, управляти політикою розрахунку заробітної плати.
Ви зможете вести повний кадровий документообіг відповідно до вимог законодавства.
Розширені можливості по повній автоматизації циклу підбору, навчання і розвитку персоналу - у версії КОРП.
Для версії КОРП три ключових служби - HR, кадрова, розрахункова - зможуть працювати в єдиному інформаційному просторі.
Приклади впроваджень
Хто ми
Міжнародна консалтингова компанія —
лідер ринку автоматизації міжнародних компаній в Україні і країнах СНД.
Професіонали з підтвердженим досвідом і
впровадженою системою управління якістю ISO 9001:2015
Необхідна консультація експерта?
Запитайте професіоналів.
Рішення вашого завдання може бути набагато простіше!