Вгору

YIT

Назва проекту

Результати:

  1. Підвищено достовірність і швидкість отримання управлінської і регламентованої звітності
  2. Підвищено керованість термінами і бюджетами будівельних проектів за рахунок оперативного отримання інформації за ключовими фінансовими показниками
  3. Забезпечено дотримання законодавчих вимог у сфері будівництва за рахунок впровадження функціоналу в системі
  4. Забезпечено можливість швидко вносити зміни законодавства в ERP-систему

Об’єднання будівельних організацій фінського концерну в єдину юридичну особу за допомогою ERP-системи для будівельних організацій від assino

Відгук Замовника

Даний і в підсумку успішний проект не тільки дозволив нам вивести російський бізнес на новий рівень керованості, але і створити в рамках ІТ-інфраструктури все необхідні умови для роботи в рамках поточних і майбутніх вимог законодавства.

Сергій Сафонов, генеральний директор

YIT

Бізнес-завдання:
  • Бухгалтерський облік
  • Фінансове управління
  • Бюджетування
  • Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM)
  • Комплексне управління ресурсами підприємства ERP
  • Документообіг
  • Управління НДІ (MDM)
Задіяні рішення:
Галузь:
  • Будівництво
Цілі
  • Стандартизувати управлінський облік по всій групі компаній на території Східної Європи;
  • Підвищити ефективність роботи і якість управління російськими підрозділами;
  • Адаптувати роботу компанії до законодавчих вимог у сфері будівництва;
  • Забезпечити можливість оперативного реагування на зміни законодавства в сфері будівництва та регламентованого обліку;
  • Скоротити трудомісткість і тимчасові витрати на ведення облікових процедур і надання управлінської і регламентованої звітності.
Завдання
  • Обстежити основні бізнес-процеси компанії і оптимізувати їх відображення в інформаційній системі у відповідності з кращими практиками бізнес-консалтингу;
  • Оновити систему до актуального релізу і адаптувати доопрацювання з урахуванням галузевої специфіки компанії, змінених алгоритмів і структури метаданих;
  • Налаштувати обмін даними з системою документообігу, допрацювавши його під специфіку ЮІТ;
  • Впровадити стандарти регламентованого та управлінського обліку для всіх юридичних осіб ЮІТ на території Східної Європи за допомогою платформи ATiP, розробленої експертами assino;
  • Впровадити проектний облік, перебудувати облік витрат з можливістю автоматизації роботи по escrow-рахунках зі змінами законодавства.
Ситуація до старту проекту

До старту проекту група компаній ЮІТ використовувала облікову систему управління виробничим підприємтсвом і сторонню програму фінансового обліку. Підготовка консолідованої звітності була трудомісткою і займала багато часу. Кожна юридична особа концерну використовувало різну НДІ, тому в звітах була різна інформація, що позначалося на достовірності даних і не дозволяло швидко приймати управлінські рішення.

Щоб підвищити ефективність і якість роботи, керівництво ЮІТ вирішило впровадити нову інформаційну систему. Головна умова — можливість працювати за єдиними корпоративними стандартами в оформленні фінансових операцій усіма російськими підрозділами концерну.

Важливу роль у виборі підрядника зіграв проектний підхід assino і високий рівень компетенцій фахівців, відповідність міжнародним стандартам і найвищим корпоративним стандартам ЮІТ, а також дотримання глобальної політики сompliance.

Що ми зробили
  • Впровадили сучасну ERP-систему для управління будівельною організацією;
  • Об’єднали роботу всіх юридичних осіб компанії в одній системі;
  • За допомогою модуля ATiP: IFRS & GAAP від assino налаштували управлінську звітність, в тому числі звітність за міжнародними стандартами (МСФЗ).

Забезпечити дотримання законодавства в сфері будівництва

Експерти assino адаптували ERP-систему під вимоги законодавства. Облік витрат ведеться з автоматизацією роботи по escrow-рахунках зі змінами законодавства. Витрати розподіляються по об’єктах будівництва з урахуванням часткового будівництва і площ.

Загальні витрати розподіляються пропорційно витратам по проекту за період, а не за площами об’єкта будівництва, як передбачає типовий механізм. Налаштували установку дати переходу прав власності без відкриття періоду і втручання в дані закритого періоду. Розробили механізм розподілу ПДВ по площах.

Результати
  • Підвищено достовірність і швидкість отримання управлінської і регламентованої звітності;
  • Підвищено керованість термінами і бюджетами будівельних проектів за рахунок оперативного отримання інформації за ключовими фінансовими показниками;
  • Забезпечено дотримання законодавчих вимог за рахунок впровадження функціоналу в системі, в тому числі, облік витрат ведеться з автоматизацією роботи по escrow-рахунках зі змінами законодавства;
  • Забезпечено можливість швидко вносити зміни законодавства в ERP-систему;
  • Вимоги політики сompliance були враховані і повністю реалізовані в системі за допомогою платформи ATiP, розробленої експертами assino.

У вас схожі завдання? Ми точно знаємо, як їх вирішити!

Отримати консультацію
Схожі кейси

Розробка універсального шаблону ERP-системи для дочірніх підприємств Siemens на території Східної Європи

Dr.Theiss Naturwaren Rus організував повний процес маркування лікарських препаратів в компанії

Світовий лідер виробництва фрикційних гальмівних технологій TMD Friction працює cross-docking в країнах ЄАЕС за допомогою ERP-системи