Вгору

Hygiene Kinetics

Назва проекту
ГлавнаяHygiene Kinetics

Результати:

  1. Запуск комплексного обліку виробництва в ERP-системі за 3 місяці
  2. Повністю виключені перевантаження або простої потужностей
  3. У 7 разів збільшилась швидкість отримання даних про випуск та собівартості
  4. Отримання достовірного плану потреб в закуповуваних товарів і продукції, що виробляється на підставі плану продажів
  5. Зниження трудовитрат з обліку виробничих операцій в 2 рази і справедливий розрахунок собівартості

Як запустити виробництво за 3 місяці: досвід Hygiene Kinetics

Відгук Замовника

За результатами впровадження, ми можемо рекомендувати компанію assino як надійного партнера по впровадженню і консолідації ІТ-систем.

Д.А. Висоцький, фінансовий директор

Hygiene Kinetics

Бізнес-завдання:
  • Фінансове управління
  • Комплексне управління ресурсами підприємства ERP
Задіяні рішення:
Галузь:
  • Міжнародні компанії
Цілі
  • Підвищення достовірності інформації та отримання детального розрахунку собівартості;
  • Підвищення швидкості отримання інформації для управлінського обліку;
  • Автоматизація процесів оперативного планування і контролю виробництва;
  • Зниження навантаження на користувачів за рахунок перенесення частини процесів з MS Excel в систему і створення автоматизованих робочих місць.
Завдання
  • Розробка функціоналу підсистеми виробництва з урахуванням специфіки виробничих процесів клієнта;
  • Розробка підсистеми планування закупівель і планування виробництва з урахуванням специфіки замовника;
  • Автоматизація отримання даних для обліку від робочих центрів;
  • Автоматичний облік браку і списання витрат в конкретну партію продукції, а не в загальному випуску.
Ситуація до старту проекту

Компанія «Хайджин Кінетик Продактс» — один з провідних виробників засобів гігієни. Продажі компанії мають велику географію — великі торговельні мережі і ринок збуту в країнах СНД і на ринках далекого зарубіжжя.

Виробництво Хайджин Кинетикс — багатопередільне. На момент впровадження використовувалася застаріла система обліку. Через недоліки в автоматизації обліку виробничих процесів диспетчери виробництва не завжди могли точно розраховувати сировину для виробництва різної номенклатури продукції. Це загрожувало простоями виробничих ліній або ж переповненістю складу.

Перед Hygiene Kinetics стояло завдання оновлення технологічної платформи ІС. Було прийнято рішення переходити на сучасну ERP-систему. На тендері партнером для впровадження системи вибрали assino — лідера автоматизації міжнародних компаній. Визначальними факторами при виборі стали великий досвід assino в роботі з міжнародними виробничими компаніями і високий рівень компетенцій фахівців.

Що ми зробили
  • Обстежили бізнес-процеси «to be»;
  • Впровадили ERP-систему. Функціонал виробництва почав розроблятися в кінці вересня, а в січні система вже була запущена в тестову експлуатацію. Проект був завершений в строк і без перевищення бюджету;
  • Розробили і налаштували механізм розрахунку потреб, який на підставі плану продажів розраховує план потреб у готовій продукції і товари, що закуповуються з розрахунком потреб у сировині та упаковці на підставі специфікацій (з опцією вибору специфікацій) для забезпечення плану продажів при багатопередільного виробництві;
  • Розробили механізм оцінки виконання плану продажів з урахуванням потужності ліній і з урахуванням продукції, що випускається на лінії з можливістю коригування;
  • Автоматизували облік виробничих операцій (АРМ з автоматичним створенням документів);
  • Налаштували розподіл витрат на собівартість певної партії випуску продукції;
  • Розширили функціонал для реалізації оперативного і облікового контурів в єдиному інформаційному середовищі, без обмінів;
  • Налаштували в ERP оформлення ланцюжка поставок через «перевалочний склад» з розподілом транспортних витрат на собівартість переміщуваних позицій;
  • Створили автоматизоване робоче місце диспетчера з автоматичним формуванням замовлень на виробництво, маршрутних листів, закриття зміни, розподілом технологічного браку від переналагодження на готову продукцію, наступного за переналадкою.
Архитектура решения и масштаб
  • Приведення в єдину базу оперативного і управлінського контурів;
  • 10 виробничих ліній; до 3 переналадок обладнання в тиждень;
  • 100 робочих місць на виробництві; 12 робочих місць управлінського персоналу.
Результати
  • У 7 разів збільшилась швидкість отримання інформації про обсяг і собівартості випущеної продукції (3 дні замість 21);
  • Розроблено і впроваджено автоматизовані контрольні процедури, які дозволяють повністю виключити помилки в системі, що перешкоджають коректному розрахунку собівартості;
  • Отримання справедливої собівартості продукції за рахунок механізму розподілу витрат на переналагодження в собівартість випуску конкретної партії (раніше ці простої і витрати робочого часу «розмазувалися» на всю продукцію підприємства);
  • Отримання достовірного плану потреб в закуповуваних товарів і продукції, що виробляється на підставі плану продажів дозволяє своєчасно закуповувати і виробляти необхідний обсяг з можливістю перепланування;
  • Точність планування дозволила повністю виключити перевантаження або простої потужностей;
  • Автоматизація робочих місць дозволила істотно знизити навантаження на користувачів і зменшити трудовитрати на виконання операцій на 50%.

У вас схожі завдання? Ми точно знаємо, як їх вирішити!

Отримати консультацію
Схожі кейси

Розробка універсального шаблону ERP-системи для дочірніх підприємств Siemens на території Східної Європи

Dr.Theiss Naturwaren Rus організував повний процес маркування лікарських препаратів в компанії

Світовий лідер виробництва фрикційних гальмівних технологій TMD Friction працює cross-docking в країнах ЄАЕС за допомогою ERP-системи