Вгору

Бухгалтер-консультант 1С

Вакансія
ГлавнаяБухгалтер-консультант 1С

Бухгалтер-консультант 1С

Про компанію:

assino — міжнародна консалтингова компанія, лідер ринку автоматизації міжнародних компаній в Україні та країнах Східної Європи. Унікальна експертиза наших фахівців, отримана в рамках партнерства з провідними вендорами ERP-рішень, дозволяє нам протягом 20 років успішно впроваджувати, локалізувати і інтегрувати облікові системи на проектах міжнародного рівня.

assino – це досвід реалізації більше 200 проектів з лідерами глобальних і українських ринків: Siemens, McDonalds, Sanofi, Mary Kay, Dr.Theiss, YIT та ін. Наші стандарти якості підтверджені рядом міжнародних сертифікатів.

assino – це професійний, згуртований колектив однодумців. В офісах компанії працюють понад 300 висококваліфікованих фахівців.

Основні завдання:
  • Ведення внутрішнього обліку підприємства на загальній системі оподаткування;
  • Ведення первинної бухгалтерської документації;
  • Підготовка і здача звітності;
  • Участь в клієнтських проектах компанії в ролі Консультанта 1С;
  • Консультування і навчання користувачів 1С.
Вимоги:
  • Вища економічна освіта;
  • Знання основ бухгалтерського та податкового обліку;
  • Навички роботи в програмах 1С;
  • Досвід роботи в ролі бухгалтера або молодшого консультанта 1С.
Ми пропонуємо:
  • Офіційне працевлаштування. Гарантований стабільний дохід від 40 000 — 70 000 рублів, який складається з базової ставки 35 000 — 55 000 рублів (обговорюється індивідуально) і преміальної частини 10 000 — 20 000 рублів (за результатами роботи);
  • Можливість поповнити свій портфель проектів великими міжнародними замовниками;
  • Реальну можливість професійного і кар’єрного зростання, індивідуальний план розвитку, внутрішнє і зовнішнє навчання за рахунок компанії, в тому числі по лінії сертифікації 1С;
  • Розроблену систему адаптації для нових співробітників;
  • Роботу в стійкій міжнародній компанії — за 20 років на ринку пройшли не одну економічну кризу;
  • Участь в складних і цікавих міжнародних ERP-проектах;
  • Корпоративний зв’язок і ноутбук;
  • Можливість зарубіжних відряджень;
  • Програму допомоги при переїзді іногороднім співробітникам;
  • Комфортний офіс, гнучкий графік, можливість віддаленої роботи.
Робота в умовах пандемії:

Наші сучасні редундантні дата-центри, розміщені в Німеччині, дозволяють нам тимчасово працювати поза наших затишних офісів з такою ж високою продуктивністю. Унікальний досвід і знання наших фахівців по віртуалізації робочих місць і організації гетерогенної IT інфраструктури також затребувані нашими корпоративними клієнтами. Ми розмістили IT системи ряду наших корпоративних клієнтів в наших дата-центрах, а також тимчасово реалізували віддалені робочі місця.

Ключові навички:

1C Бухгалтерія

 

Зацікавила вакансія? Тоді швидше надсилайте своє резюме!

Відгукнутися

Бухгалтер-консультант 1С

Заробітна плата: від 40 000 до 70 000 руб.
Місто: Челябінськ
Необхідний досвід роботи: Від 1 до 3 років
Тип зайнятості: Повна зайнятість, повний день
Відгукнутися
Sorry, no posts matched your criteria.
Інші вакансії

Не знайшли підходящу вакансію?

Якщо ви не знайшли цікаву для вакансію, не засмучуйтесь - заповніть цю форму і відправте нам.

Ми обов'язково розглянемо ваше резюме.

Відправляючи форму, ви погоджуєтеся з умовами обробки персональних даних