Вгору

Австрійський концерн

Назва проекту
ГлавнаяАвстрійський концерн

Результати:

  1. Собівартість кожної деталі легко прорахувати за допомогою ERP-системи
  2. Автоматизовано поопераційне і об’ємно-календарне планування виробництва
  3. Графік закупівель формується і узгоджується з планом на місяць

Комплексна автоматизація виробництва австрійського концерну на території Східної Європи за допомогою ERP-системи від assino

Австрійський концерн

Бізнес-завдання:
  • Комплексне управління ресурсами підприємства ERP
Задіяні рішення:
Галузь:
  • Машинобудування
Цілі
  • В термін і в рамках бюджету впровадити актуальну систему обліку і інтегрувати зі старої системою, де залишається фінансовий контур, щоб не переривати роботу заводу;
  • За допомогою базового функціоналу ERP-системи контролювати рух матеріалів і деталей;
  • Підвищити точність розрахунку собівартості готової продукції;
  • Підвищити якість поопераційного планування виробництва;
  • Контролювати графік закупівель сировини за допомогою ERP-системи.
Завдання
  • Обстежити основні технічні процеси компанії і відобразити їх в інформаційній системі;
  • Створити архітектуру майбутньої ERP-системи;
  • Налаштувати обмін товароутворюваючими документами між двома обліковими системами;
  • Адаптувати базовий функціонал під специфічні потреби виробництва клієнта;
  • Перенести дані в нову систему;/li>
  • Запровадити моніторинг графіка завантаження устаткування для своєчасного обслуговування;/li>
  • Навчити співробітників./li>
Ситуація до старту проекту

Соломбальский машинобудівний завод — частина австрійського міжнародного концерну. Завод виробляє ливарну продукцію з механічною обробкою для всіх підприємств концерну.

Коли керівництво вирішило оптимізувати планування і виробництво, стало зрозуміло, що функціоналу системи недостатньо. Поточна інформаційна система не дозволяла вибудовувати відносини між виробництвом і відділом закупівель.

Розрахунок собівартості проводився «котельним» методом. Було незрозуміло, з яких матеріалів складаються деталі і на якому етапі виробництва вони знаходяться. Необхідно було впровадити гнучку ERP-систему для того, щоб система автоматично враховувала дані для наскрізного MRP-ланцюжка.

Перехід виробництва на нову систему довірили assino завдяки успішній співпраці з підтримки попередньої системи і великого досвіду компанії у впровадженні та автоматизації виробництв міжнародного масштабу.

Що ми зробили
  • Відстеження руху ТМЦ у виробництві;
  • Розрахунок собівартості всіх товарів, що випускаються;
  • Поопераційне і об’ємно-календарне планування;
  • Списання матеріалів зі складу;
  • Відображення випуску продукції;
  • Оприбуткування готової продукції на склад ДП;
  • Закриття замовлень на виробництві;
  • Формування звітів:
    • Звіт по залишках деталей і вузлів у виробництві по плановим цінами;
    • Звіт за планами виробництва;
    • Звіт по збалансованості планів, який показує, як одні плани забезпечують інші;
    • План-фактний аналіз виконання плану виробництва;
    • Звіт по планової собівартості по специфікації готової продукції (по планових цінам на певний місяць);
    • Аналіз собівартості випущеної продукції за фактично списаним прямим витратам (матеріальні і витрати на виконання тех.операцій);
    • План-фактний аналіз матеріалів і робіт в собівартості випущеної продукції за плановим цінам.
  • Інтеграція попередньої та нової інформаційної системи
    Для того щоб перехід на нову систему не позначилася на роботі заводу, було прийнято рішення впроваджувати ERP-систему поетапно. ERP-система, в якій ведеться планування, була інтегрована з ERP-системою, в якій ведеться облік.
  • Розрахунок собівартості
    Раніше собівартість деталей розраховували котельним методом. Було невідомо, який матеріал на що саме списали. Всі витрати просто розподіляли на всю вироблену продукцію. Зараз розрахунок собівартості ведеться в ERP-системі за прямими матеріальними витратами для план-фактного аналізу без обліку загальновиробничих і загальногосподарських витрат. З’явилася можливість відстежувати собівартість матеріальних і прямих витрат на оплату праці для нарахування відрядної зарплати.
  • Автоматизоване поопераційне і об’ємно-календарне планування виробництва
    Автоматизація планування за допомогою ERP-системи дозволила синхронізувати роботу виробництва, складу та відділу постачання. Всі етапи зафіксовані в системі, і всі підрозділи бачать, до якої дати потрібно доставити матеріали і сировину.
Результати
  • Нова ERP-система впроваджена і інтегрована з попередньою інфомаційною системою;
  • Вся робота ведеться в єдиному інформаційному полі;
  • Собівартість кожної деталі легко прорахувати за допомогою ERP-системи;
  • Виробничі плани автоматизовані і більш точні;
  • Графік закупівель формується і узгоджується з планом на місяць;
  • Моніторинг графіку завантаження устаткування дозволяє вчасно обслуговувати техніку без шкоди для виробництва.

У вас схожі завдання? Ми точно знаємо, як їх вирішити!

Отримати консультацію
Схожі кейси

Розробка універсального шаблону ERP-системи для дочірніх підприємств Siemens на території Східної Європи

Dr.Theiss Naturwaren Rus організував повний процес маркування лікарських препаратів в компанії

Світовий лідер виробництва фрикційних гальмівних технологій TMD Friction працює cross-docking в країнах ЄАЕС за допомогою ERP-системи