Вгору

Німецький концерн автоматизував отримання статусів замовлень від Pony Express за допомогою assino

ГлавнаяНовини Німецький концерн автоматизував отримання статусів замовлень від Pony Express за допомогою assino

Німецький концерн автоматизував отримання статусів замовлень від Pony Express за допомогою assino

Німецький виробник мийок високого тиску впровадив систему відстеження онлайн-замовлень, скориставшись послугами спеціалістів assino.

 

Регіональне представництво провідного світового виробника мийок високого тиску і консалтингова компанія assino завершили основний етап проекту по автоматизації процесу роботи з замовленнями клієнтів інтернет-магазину.

 

Спеціалістами компанії assino в короткі терміни був реалізований проект по розробці і впровадженню автоматизованої системи відстеження статусів замовлень, що надходять від логістичної компанії Pony Express, аж до доставки кінцевому споживачеві.

 

Ключовим критерієм вибору assino партнером в реалізації цього проекту стала гарантія якісного виконання завдань у встановлені терміни в рамках узгодженого бюджету. Також важливу роль зіграв проектний підхід assino, високий рівень компетенцій фахівців і великий досвід роботи з великими міжнародними замовниками.

 

 

Ситуація до старту проекту

 

Потреба в автоматизації логістичних процесів виникла у Замовника через неможливість централізованого відстеження доставки товару до споживача після його відвантаження зі складу, а також оперативного надання інформації клієнту про статус доставки.

 

Спочатку операції по обробці замовлень інтернет-магазину здійснювалися в таблицях Excel, що впливало на швидкість роботи і супроводжувалося проблемою подвійного введення даних по статусах замовлень, одержуваних в тому ж форматі від транспортної компанії Pony Express.

 

 

Результат після впровадження системи відстеження замовлень

 

Для вирішення завдань, поставлених представництвом німецького концерну, фахівцями assino була розроблена і впроваджена підсистема Pony Express на платформі 1С:Підприємство з можливістю подальшої інтеграції з такими флагманські рішеннями, як BAS Управління торгівлею, BAS ERP та ін.

 

В ході проекту були досягнуті наступні основні цілі:

 

  • отримана система для зберігання і регулярної актуалізації інформації про замовлення клієнтів (внутрішній номер замовлення, номер накладної транспортної компанії, статус замовлення, статус доставки і статус послуги торгового посередництва);
  • забезпечена можливість оперативного звернення користувача до системи за цією інформацією;
  • забезпечена можливість отримання звіту про статуси замовлень клієнтів.

Тепер клієнти інтернет-магазину Замовника в оперативному порядку за запитом можуть отримати актуальну інформацію про статус переміщення їх замовлення.

 

Далі мають бути етапи розвитку реалізованої системи для забезпечення більш широкого функціоналу, наприклад, відстеження своєчасності доставки, підрахунку пені та оплати за доставку.

 

У вас схожі завдання? Давайте обговоримо їх більш детально — ми знайдемо для вас оптимальне рішення!

Отримати

Notice: Undefined variable: query in /home/dmsher/assino.com.ua/www/wp-content/themes/deploy/framework/modules/blog/templates/single/parts/single-navigation.php on line 56

Notice: Trying to get property of non-object in /home/dmsher/assino.com.ua/www/wp-content/themes/deploy/framework/modules/blog/templates/single/parts/single-navigation.php on line 56

Notice: Trying to get property of non-object in /home/dmsher/assino.com.ua/www/wp-content/themes/deploy/framework/modules/blog/templates/single/parts/single-navigation.php on line 56