Вгору

ERP для дистрибуції: від планування збуту до споживача

ГлавнаяНовини ERP для дистрибуції: від планування збуту до споживача

ERP для дистрибуції: від планування збуту до споживача

Отримання прибутку - основна мета будь-якої комерційної організації, що досягається тільки за рахунок вигідного продажу товару або послуги. А для компаній-дистриб'юторів планування збуту і реалізація продукції зовсім є ключовими завданнями. В умовах високої конкуренції та зростання споживчих запитів ефективним інструментом для дистрибуції стає автоматизація процесів збуту за допомогою сучасної ERP-системи.

 

 

Автоматизація збуту продукції

 

Дистриб’юторам, як і виробничим компаніям, які самостійно реалізовують свою продукцію, необхідна точна логістика, якісне управління запасами і чітка структура взаємозв’язків з постачальниками і клієнтами. Для успішної реалізації всіх бізнес-задач потрібно їх автоматизація в єдиному інформаційному просторі з можливістю спільної роботи різних відділів організації.

 

Потужною інформаційною системою для управління і поетапного обліку процесів дистрибуції ддя компаній, що розвиваються розвивається, від планування збуту до доставки замовнику, виступає ERP-система на базі платформи «1С:Підприємство» та BAS з індивідуальними рішеннями assino.

 

ERP-система дозволяє контролювати всю систему продажів, починаючи з управління товарними запасами і закінчуючи своєчасної відвантаженням товару.

 

Планування збуту

 

Планування збуту продукції — перший і, безсумнівно, значний етап розробки середньострокового плану діяльності компанії. Мета — прогнозування споживчого попиту в продукції компанії. Спираючись на планування збуту, запускається механізм дій для інших процесів продажів. Тому саме на початковому етапі і виникає найбільше труднощів.

 

Кожен компетентний керівник усвідомлює значимість планування збуту товару, але не завжди успішно це реалізує. У підсумку, в ході дистрибуції виникають суттєві труднощі, що впливають на якість послуг, імідж, конкурентоспроможність і прибуток компанії.

 

Складнощі, що виникають у дистриб’юторів без чіткого планування збуту, можна звести до наступних:

 

  • дефіцит і/або профіцит товару на складі;
  • вихід терміну придатності продукції до реалізації;
  • високі витрати на доставку товару;
  • мінливі пріоритети збуту тієї чи іншої продукції;
  • високий відсоток відмов від замовників і т.д.

Щоб уникнути негативних наслідків неякісного менеджменту в допомогу бізнесу розроблені IT-рішення інтегрованого планування збуту продукції. В рамках ERP для дистрибуції відкривається широкий функціонал поетапного управління продажами: від планування збуту до зворотного зв’язку з кінцевим споживачем.

 

Можливості ERP для дистрибуції

 

Дистрибуція є важливою сполучною ланкою між готовою продукцією зі складу виробника і кінцевим споживачем. Рух товарообігу супроводжується рядом процесів, автоматизація яких значно спрощує облік, планування збуту і управління організацією поставок товарів.

 

Можна виділити 4 основних завдання дистрибуції,які вирішує ERP-система:

 

  1. Управління логістикою. Повний контроль над переміщенням товару по ланцюжку поставок. Автоматизація всіх типів перевезень, планування рейсів, включаючи сторонніх перевізників. Можливість відстеження транспорту і водійського контролю на всьому шляху в режимі онлайн. Аналітична звітність з відображенням шкали ефективності.
  2. Робота складу. Складський облік за всіма показниками, управління основними процесами, штрихкодування товару для автоматизації складської логістики. Аналіз поточного, планованого і прийнятого за фактом товару, замовленої і відвантаженої продукції, загальної ефективності роботи складу і персоналу. Орієнтованість на вигідні пропозиції при співробітництві зі сторонніми перевізниками з можливістю проведення тендерів.
  3. CRM. Поетапна система клієнтського супроводу: від формування бази контактів і планування збуту продукції до прогнозування продажів. Вбудована CRM-система, що веде клієнта по воронці продажів. Аналіз маркетингових показників.
  4. Фінансовий і управлінський облік. Повний контроль і зручна система аналітики фінансових показників компанії, що дозволяє своєчасно виявляти помилки і приймати найбільш правильні управлінські рішення. Зручний платіжний календар і автоматичне формування платіжних документів в строк. Консолідація регламентованої звітності підрозділів і головної організації. Аналіз і контроль цілей.

 

Як впровадити ERP-систему дистриб’юторам

 

Рішення від assino

 

Впровадження ERP-системи, що відповідає всім потребам планування збуту, організації та управління продажами, вимагає відповідального детального підходу. Для виявлення найбільш оптимальної інформаційної структури з урахуванням всіх особливостей конкретної компанії-дистриб’ютора проводиться первинний аудит поточних бізнес-процесів.

 

Це безкоштовний допроектних етап, в ході якого спеціалісти assino збирають інформацію від співробітників компанії і надають замовнику аналітичний зріз подальшого шляху автоматизації та орієнтовну оцінку послуг.

Замовити безкоштовний аудит

Етапи проекту по впровадженню системи автоматизації бізнес-процесів класу ERP можна виділити наступні:

 

  1. Обстеження-моделювання. Спеціалісти assino збирають інформацію про всі бізнес-процеси від користувачів системи, в тому числі первинну документацію. Готують документ «Функціональні вимоги до системи» на основі отриманих даних і базових можливостей галузевої конфігурації системи.
  2. Доопрацювання системи. На підставі техзавдання фахівці допрацьовують систему. Паралельно з цим проводиться наступний етап. Результат: автоматизована система, відповідна функціональним вимогам замовника.
  3. Завантаження нормативно-довідкової інформації та залишків. Систему заповнюють актуальними даними компанії, достатніми для початку експлуатації. Паралельно розробляються користувацькі інструкції для наступного етапу.
  4. Навчання співробітників. Проводиться очне навчання у вигляді семінарів всіх користувачів системи. Семінари проходять для працівників по відділах. При необхідності використання різних модулів ERP-системи одним і тим же співробітником, він проходить навчання з відповідними групами. Результат: готовність персоналу до дослідної експлуатації.
  5. Дослідна експлуатація. Перевірка системи автоматизації на окремій ділянці роботи. Співробітники компанії вводять нові дані, збирають і фіксують зауваження до системи. При необхідності, програмісти assino допрацьовують функціонал, а аналітики видозмінюють інструкції з подальшим повторенням дослідної експлуатації. Якщо зауважень не було, починається наступний етап.
  6. Промислова експлуатація. Перевірка системи на всіх ділянках роботи, на весь обсяг завантажених даних. Важливий особистий контроль замовника за переходом від старих до нових моделей роботи. Співробітники отримують регулярні консультації щодо спільного експлуатування системи від спеціалістів assino.
  7. Cупровід. Оперативна підтримка клієнтів і розвиток системи.

Терміни впровадження ERP-системи, як і вартість, індивідуальні для кожного замовника. Середня тривалість проекту займає від 6 місяців до 2 років від дати першого звернення замовника і до введення системи в промислову експлуатацію. У assino є приклади впровадження ERP-системи за 3 місяці.

 

assino має успішний досвід автоматизації всіх процесів дистрибуції компаній-дистриб’юторів, а також виробничих підприємств з розвиненим відділом продажів: від планування збуту до зворотного зв’язку з клієнтами після доставки. Найвищий рівень відповідності роботи assino стандартам якості регулярно підтверджують міжнародні аудитори.

 

Є питання по автоматизації дистрибуції? Залиште заявку, і ми зв’яжемося з вами найближчим часом!

Задати питання експерту

Notice: Undefined variable: query in /home/dmsher/assino.com.ua/www/wp-content/themes/deploy/framework/modules/blog/templates/single/parts/single-navigation.php on line 56

Notice: Trying to get property of non-object in /home/dmsher/assino.com.ua/www/wp-content/themes/deploy/framework/modules/blog/templates/single/parts/single-navigation.php on line 56

Notice: Trying to get property of non-object in /home/dmsher/assino.com.ua/www/wp-content/themes/deploy/framework/modules/blog/templates/single/parts/single-navigation.php on line 56