Вгору
ГлавнаяІнформаціяПолітика в області якості

Політика в області якості

Спільна мета
Політика в області якості спрямована на об'єднання зусиль всього колективу Компанії в досягненні наступних цілей:
  • Підтримка незмінно високих стандартів якості обслуговування клієнтів Компанії, незалежно від розміру їх бізнесу і географії місць розташування;
  • Зміцнення лідерської позиції Компанії та її конкурентоспроможності;
  • Підвищення довіри до Компанії на внутрішньому і зовнішніх ринках.
Незмінні принципи
Для досягнення поставлених цілей Компанія будує свою діяльність на основі наступних принципів:
  • Визначення чітких цілей Компанії та створення сприятливого середовища для реалізації цих цілей, роботи і розвитку;
  • Взаємне розуміння і поділ цінностей та інтересів Компанії і кожного з її співробітників;
  • Розуміння побажань і вимог клієнтів, прагнення до перевищення їхніх очікувань;
  • Підтримка і розвиток знань і компетенцій співробітників;
  • Кожен співробітник особисто бере участь в досягненні поставлених цілей і розуміє, що від його праці і персонального внеску залежить якість рішень і послуг Компанії, а також її імідж на ринку.
Постійний розвиток
Політику в області якості assino реалізує за рахунок:
  • Виконання вимог і постійного поліпшення результативності системи управління якістю на основі міжнародного стандарту ISO 9001:2015;
  • Індивідуального підходу до вирішення завдань клієнтів із застосуванням кращого світового досвіду та знань національної специфіки поряд з ретельним вивченням потреб бізнесу кожного клієнта;
  • Побудови взаємовигідних відносин з клієнтами на основі довіри і партнерства;
  • Підвищення зацікавленості всіх співробітників в кінцевих результатах роботи і, перш за все, в збільшенні прибутку;
  • Підвищення відповідальності всіх співробітників Компанії за якість послуг, що надаються;
  • Регулярного навчання та підвищення компетентності персоналу;
  • Сильного HR-бренду, привабливого для талановитого персоналу і забезпечуючого можливість професійного зростання.
Гарантована надійність
Керівництво Компанії бере на себе відповідальність за реалізацію Політики в області якості і виконання наступних зобов'язань:
  • Підвищення ефективності внутрішніх процесів і їх постійного вдосконалення з тим, щоб забезпечити співробітників умовами, що дозволяють виконувати свою роботу якісно і ефективно;
  • Постійно вдосконалювати внутрішню систему менеджменту якості із залученням до цього процесу всіх співробітників;
  • Підвищувати рівень компетенцій і мотивацій персоналу;
  • Створювати необхідні для функціонування системи менеджменту якості організаційні і структурні умови, виділяти для цих цілей відповідні фінансові, технічні, кадрові та інші ресурси, забезпечуючи їх ефективне використання;
  • Не рідше ніж 1 раз на рік аналізувати систему управління якістю для забезпечення і підвищення її результативності;
  • Включає зобов'язання щодо задоволення вимог та постійного поліпшення результативності системи менеджменту якості.
Працююча система менеджменту якості
Вимоги стандарту ISO 9001:2015 застосовуються до наступних видів діяльності компанії «Ассіно Консалтінг»:
  • Надання комплексних консалтингових послуг в сфері обліку та управління підприємством замовника, організації обліку, автоматизація на основі програмних продуктів 1С:Підприємство;
  • Діагностика, розробка і впровадження бізнес-процесів, методичних рекомендацій і регламентів роботи підприємства;
  • Побудови взаємовигідних відносин з клієнтами на основі довіри і партнерства;
  • Допомога у виборі програмного забезпечення, продаж програмних продуктів;
  • Навчання персоналу замовника, проектування, розробка, введення в експлуатацію та подальший комплексний супровід інформаційних систем англійською, німецькою та українською мовами.

Необхідна консультація експерта?

Запитайте професіоналів.
Рішення вашого завдання може бути набагато простіше!

Відправляючи форму, Ви погоджуєтеся з умовами обробки персональних даних