Політика в області якості спрямована на об'єднання зусиль всього колективу Компанії в досягненні наступних цілей:
Підтримка незмінно високих стандартів якості обслуговування клієнтів Компанії, незалежно від розміру їх бізнесу і географії місць розташування;
Зміцнення лідерської позиції Компанії та її конкурентоспроможності;
Підвищення довіри до Компанії на внутрішньому і зовнішніх ринках.
Незмінні принципи
Для досягнення поставлених цілей Компанія будує свою діяльність на основі наступних принципів:
Визначення чітких цілей Компанії та створення сприятливого середовища для реалізації цих цілей, роботи і розвитку;
Взаємне розуміння і поділ цінностей та інтересів Компанії і кожного з її співробітників;
Розуміння побажань і вимог клієнтів, прагнення до перевищення їхніх очікувань;
Підтримка і розвиток знань і компетенцій співробітників;
Кожен співробітник особисто бере участь в досягненні поставлених цілей і розуміє, що від його праці і персонального внеску залежить якість рішень і послуг Компанії, а також її імідж на ринку.
Постійний розвиток
Політику в області якості assino реалізує за рахунок:
Виконання вимог і постійного поліпшення результативності системи управління якістю на основі міжнародного стандарту ISO 9001:2015;
Індивідуального підходу до вирішення завдань клієнтів із застосуванням кращого світового досвіду та знань національної специфіки поряд з ретельним вивченням потреб бізнесу кожного клієнта;
Побудови взаємовигідних відносин з клієнтами на основі довіри і партнерства;
Підвищення зацікавленості всіх співробітників в кінцевих результатах роботи і, перш за все, в збільшенні прибутку;
Підвищення відповідальності всіх співробітників Компанії за якість послуг, що надаються;
Регулярного навчання та підвищення компетентності персоналу;
Сильного HR-бренду, привабливого для талановитого персоналу і забезпечуючого можливість професійного зростання.
Гарантована надійність
Керівництво Компанії бере на себе відповідальність за реалізацію Політики в області якості і виконання наступних зобов'язань:
Підвищення ефективності внутрішніх процесів і їх постійного вдосконалення з тим, щоб забезпечити співробітників умовами, що дозволяють виконувати свою роботу якісно і ефективно;
Постійно вдосконалювати внутрішню систему менеджменту якості із залученням до цього процесу всіх співробітників;
Підвищувати рівень компетенцій і мотивацій персоналу;
Створювати необхідні для функціонування системи менеджменту якості організаційні і структурні умови, виділяти для цих цілей відповідні фінансові, технічні, кадрові та інші ресурси, забезпечуючи їх ефективне використання;
Не рідше ніж 1 раз на рік аналізувати систему управління якістю для забезпечення і підвищення її результативності;
Включає зобов'язання щодо задоволення вимог та постійного поліпшення результативності системи менеджменту якості.
Працююча система менеджменту якості
Вимоги стандарту ISO 9001:2015 застосовуються до наступних видів діяльності компанії «Ассіно Консалтінг»:
Надання комплексних консалтингових послуг в сфері обліку та управління підприємством замовника, організації обліку, автоматизація на основі програмних продуктів 1С:Підприємство;
Діагностика, розробка і впровадження бізнес-процесів, методичних рекомендацій і регламентів роботи підприємства;
Побудови взаємовигідних відносин з клієнтами на основі довіри і партнерства;
Допомога у виборі програмного забезпечення, продаж програмних продуктів;
Навчання персоналу замовника, проектування, розробка, введення в експлуатацію та подальший комплексний супровід інформаційних систем англійською, німецькою та українською мовами.
Необхідна консультація експерта?
Запитайте професіоналів. Рішення вашого завдання може бути набагато простіше!
Відправити резюме
Консультація експерта
Полное описание
Заполните форму и мы пришлем вам на почту детальное описание проекта.
Зворотній дзвінок
Відправити резюме
Консультація експерта
Полное описание
Заполните форму и мы пришлем вам на почту детальное описание проекта.