Вгору
ГлавнаяERPПідтримка

Супровід і розвиток систем на базі 1С:Підприємство

Система повинна просто працювати, а ви — на 100% сконцентруватися на дійсно важливих питаннях

Необхідний супровід?

Ми знаємо, як вирішити вашу
індивідуальну задачу на основі
нашого досвіду!

Відправляючи форму, Ви погоджуєтеся з умовами обробки персональних даних


Ваші потреби

Вам набридло:

Ви хочете:

Що в системі постійно відбуваються помилки і збої

Щоб система стабільно працювала, а ви спокійно займалися своїми справами і в термін здавали необхідну звітність

Що підрядники точково вирішують завдання, не вникаючи в суть

Працювати з фахівцями, які вникають в суть проблеми і комплексно підходять до її вирішення

Що ваш фахівець підтримки зайнятий вирішенням інших завдань, а на вас у нього немає часу

Знати, що фахівець підтримки зв'яжеться з вами і вирішить ваші завдання в чітко визначений термін

Що в роботі системи часто виникають одні і ті ж помилки

Бути впевненими, що фахівці підтримки комплексно підійдуть до вирішення завдання, і одного разу вирішена проблема більше не виникне

Що програмісти говорять незрозумілою вам мовою і ніяк не можуть вловити суть проблеми

Щоб фахівці розуміли суть ваших завдань і обходилися без технічних деталей

… І наші можливості

Підтримка корпоративних інформаційних систем

  • Кращі практики компаній лідерів-ринку, описані в методології ITIL
  • Процесний підхід до надання послуг підтримки, відповідно до стандарту ISO 900: 2015
  • Гарантія дотримання зобов’язань по підтримці, закріплена в угоді про рівень сервісу (SLA)
  • Збір заявок і надання підтримки через корпоративний портал assino hotline
  • Висококваліфіковані фахівці з багаторічним досвідом автоматизації обліку в міжнародних компаніях в Україні і СНД

Власний корпоративний портал

assino hotline – єдине вікно для обліку заявок

  • Реєстрація інцидентів по всіх каналах зв’язку: електронна пошта, телефонія, клієнтський портал
  • Виділений керівник і команда супроводу забезпечують індивідуальний підхід і комфортний режим співпраці
  • Робота підтримки в рамках розробленого і перевіреного часом регламенту
  • Оперативна реакція на інциденти в рамках угоди про рівні сервісу (SLA)
  • Підтримка на чотирьох мовах (UKR/RU/ENG/DE)
Чому вам вигідно працювати з нами

Методологія ITIL и стандарт ISO 9001:2015

 

  • Підтримка згідно чіткого і точного регламенту
  • Чіткий поділ областей відповідальності
  • Прозорість на всіх рівнях бізнес-процесів
  • Постійне вдосконалення технологій підтримки

Підтримка згідно SLA

 

  • Чітке дотримання умов обслуговування, які закріплені в індивідуальній угоді
  • Реєстрація заявок по всіх каналах зв’язку: електронна пошта, телефон, клієнтський портал
  • Фіксована швидкість реакції на звернення і чітко позначені терміни вирішення завдань
  • Персональний відповідальний керівник і команда супроводу

3 лінії підтримки

 

  • Оперативна реакція на звернення, консультування
  • Аналіз завдань, настройка системи
  • Впровадження додаткових модулів, доопрацювання

4 рівня пріоритету

 

  • Оперативне вирішення аварійних завдань, якщо система повністю не працює
  • Швидке рішення критичних завдань, якщо не працює значний функціонал системи
  • Планове вирішення завдань, коли в роботі періодично виникають не критичні помилки
  • Планове вирішення завдань, які не впливають на щоденну роботу в системі

Завдання, які ми вирішуємо

  • Консультування користувачів по роботі з системою
  • Оперативна допомога в усуненні збоїв і помилок в роботі системи
  • Невеликі доопрацювання в конфігураціях за запитами замовника
  • Доопрацювання функціоналу / Розробка зовнішніх форм звітів, друкарських форм, обробок
  • Аналіз та виправлення помилок в облікових даних
  • Допомога при виконанні регламентних операцій закриття місяця, кварталу, року
  • Оновлення типових і нетипових конфігурацій
  • Адаптація зовнішніх форм звітів, друкарських форм, обробок, планів обміну після поновлення
    (в разі якщо зміни конфігурації зачіпають дані об'єкти)
  • Перенесення даних
  • Налаштування типових і нетипових обмінів
  • Інтеграція зі сторонніми системами
  • Адміністрування системи
  • Навчання користувачів
implementation

Наша підтримка допоможе вам

1

Скоротити витрати на супровід:

  • Ваші завдання вирішуються швидше завдяки консультантам і програмістам з великим досвідом вирішення аналогічних завдань
  • Вам не потрібно тримати «про запас» високооплачуваних штатних фахівців
  • Ви зможете збільшити життєвий цикл програмного забезпечення за допомогою раціонального використання можливостей системи
2

Виключити організаційні ризики, пов'язані з роботою IT-систем:

  • У 1,5-2 рази знизити середній час вирішення виникаючих помилок завдяки фіксованому часу реакції на звернення
  • На 25-30% скоротити кількість нових помилок завдяки ефективним методам роботи фахівців
  • Підвищити відмовостійкість системи за рахунок попередження виникаючих проблем
3

Адаптувати систему під потреби організації:

  • Виявити вузькі місця і запобігти простоям в роботі системи
  • Оптимізувати бізнес-процеси і підвищити ефективність роботи співробітників
  • Підвищити компетенції ваших співробітників в роботі з системою

Приклади впроваджень

Itella
Один з найбільших логістичних операторів в Росії

Зарплата та управління персоналом

Результатом надання якісної корпоративної підтримки систем за всіма напрямами діяльності компанії стало скорочення кількості нетипових баз з 15 до 6 і зменшенням витрат на супровід
YIT Corporation
Північноєвропейський будівельний концерн

BAS ERP

В результаті якісної корпоративної підтримки всіх російських підрозділів компанії, забезпечується постійне оновлення системи та її адаптація до змін російського законодавства
Hygiene Kinetics Products
Один з провідних виробників засобів гігієни на російському ринку

BAS ERP

Після завершення проекту впровадження забезпечується технічний супровід систем за всіма напрямами діяльності компанії (виробництво, бухгалтерський облік, розрахунок податків, складання бюджету, управлінський облік)
Oshkosh Rus
Російський філія Oshkosh Corporation - американського виробника спеціалізованої техніки

Управління виробничим підприємством

Після завершення проекту впровадження забезпечується підтримка і оптимізація системи Управління виробничим підприємством (УПП)
Полное описание

Хто ми

Міжнародна консалтингова компанія —

лідер ринку автоматизації міжнародних компаній в Україні і країнах СНД.

Професіонали з підтвердженим досвідом і

впровадженою системою управління якістю ISO 9001:2015

ДОСВІД

20+

років розробки і впровадження програмних рішень для ERP-систем на базі продуктів 1С:Підприємство і їх інтеграції з SAP, Microsoft та ін.

УСПІХ

200+

реалізованих проектів

КОМАНДА

300+

експертів в практиці у бізнес-рішенях з великим технічним досвідом

Необхідна консультація експерта?

Запитайте професіоналів.
Рішення вашого завдання може бути набагато простіше!

Відправляючи форму, Ви погоджуєтеся з умовами обробки персональних даних