Система повинна просто працювати, а ви — на 100% сконцентруватися на дійсно важливих питаннях
Необхідний супровід?
Ми знаємо, як вирішити вашу
індивідуальну задачу на основі
нашого досвіду!
Ваші потреби
Вам набридло:
Ви хочете:
Що в системі постійно відбуваються помилки і збої
Щоб система стабільно працювала, а ви спокійно займалися своїми справами і в термін здавали необхідну звітність
Що підрядники точково вирішують завдання, не вникаючи в суть
Працювати з фахівцями, які вникають в суть проблеми і комплексно підходять до її вирішення
Що ваш фахівець підтримки зайнятий вирішенням інших завдань, а на вас у нього немає часу
Знати, що фахівець підтримки зв'яжеться з вами і вирішить ваші завдання в чітко визначений термін
Що в роботі системи часто виникають одні і ті ж помилки
Бути впевненими, що фахівці підтримки комплексно підійдуть до вирішення завдання, і одного разу вирішена проблема більше не виникне
Що програмісти говорять незрозумілою вам мовою і ніяк не можуть вловити суть проблеми
Щоб фахівці розуміли суть ваших завдань і обходилися без технічних деталей
… І наші можливості
assino hotline – єдине вікно для обліку заявок
Методологія ITIL и стандарт ISO 9001:2015
Підтримка згідно SLA
3 лінії підтримки
4 рівня пріоритету
Завдання, які ми вирішуємо
Наша підтримка допоможе вам
Скоротити витрати на супровід:
Виключити організаційні ризики, пов'язані з роботою IT-систем:
Адаптувати систему під потреби організації:
Приклади впроваджень
Хто ми
Міжнародна консалтингова компанія —
лідер ринку автоматизації міжнародних компаній в Україні і країнах СНД.
Професіонали з підтвердженим досвідом і
впровадженою системою управління якістю ISO 9001:2015
Необхідна консультація експерта?
Запитайте професіоналів.
Рішення вашого завдання може бути набагато простіше!