Вгору

Програма «Упpaвління Торговим Підприємством» для дистрибуції

ГлавнаяНовини Програма «Упpaвління Торговим Підприємством» для дистрибуції

Програма «Упpaвління Торговим Підприємством» для дистрибуції

Сучасне рішення для комплексного управління торговими операціями дозволяє ефективно розподілити ресурси компанії і оптимально вибудувати всі етапи дистрибуції. «Упpaвління Торговим Підприємством» - це визнаний лідер серед програм автоматизації обліку для дистриб'юторів і торгових підприємств.

 

Зміст статті:

 

Кому впроваджувати «Упpaвління Торговим Підприємством»

 

«Упpaвління Торговим Підприємством» (УТП) на платформі 1С:Підприємство позиціонується розробником, як програмний продукт для економічного зростання будь-яких торгових компаній. Але все ж можна звузити коло пріоритетних користувачів УТП, виключивши організації, що займаються тільки роздрібною торгівлею. І не тому, що програма не підтримує необхідний функціонал. Навпаки, його там в надлишку.

 

Таким чином, «Упpaвління Торговим Підприємством» є оптимальним варіантом для реалізації оптової та дистриб’юторської торгівлі.

 

Можливості «Упpaвління Торговим Підприємством»

 

Завдяки широкому функціоналу в програмі УТП зручно вести торговий, складський, фінансовий облік і будувати взаємини з клієнтами.
«Упpaвління Торговим Підприємством» інтегрується бухгалтерськими завданнями, з корпоративним сайтом, налаштовується під потреби більшості торгових організацій. Система дозволяє взяти під контроль поетапні процеси продажів і товарних запасів при роботі з клієнтами: від першого контакту до відвантаження продукції.

 

Автоматизовані в програмі УТП процеси вирішують наступні завдання:

 

  • Управління та контроль продажів;
  • Ведення клієнтів (CRM) і маркетингові функції;
  • Облік запасів на складі;
  • Управління закупівлями;
  • Фінансовий облік продажів, казначейство;
  • Постановка цілей, контроль і аналіз показників.

Варто врахувати, що розглянуті можливості системи автоматизації управління торговими процесами в повній мірі реалізовані при детальних налаштуваннях базової версії УТП під особливості кожної компанії в рамках професійного впровадження.

Управління продажами в «Упpaвління Торговим Підприємством»

 

Для ефективного розвитку бізнесу необхідно завжди відповідати актуальній ринковій ситуації. Потрібно швидко реагувати на зростання або падіння попиту, змінюючи структуру продажів шляхом гнучкої системи ціноутворення: акції, знижки, бонуси, націнки, уцінки та інші коригування ціни за різними критеріями.

 

На це спрямований продукт «Упpaвління Торговим Підприємством», який передбачає налаштування правил продажів, як індивідуальних під конкретного клієнта, так і загальних для груп контактів. Встановлювати, редагувати нові правила і міняти статус угоди може тільки користувач з відповідними правами.

 

Блок управління продажами в УТП також дозволяє:

 

    • Виставляти КП клієнтам;
    • Відображати клієнтські потреби;
    • Моніторити оптові, комісійні та роздрібні відвантаження;
    • Вибудувати ланцюжок доставки продукції;
    • Оформити повернення від клієнтів і зміни в постачанні;
    • Інтегрувати практично будь-яке торговельне обладнання;

CRM в «Упpaвління Торговим Підприємством»

 

По закінченню промислової експлуатації, через кілька місяців, необхідно оцінити отриманий економічний ефект. Зазвичай, цього часу достатньо, щоб співробітники вивчили нову систему, і компанія почала відчувати реальну вигоду від неї.

 

Вся інформація по клієнтам і контрагентам, включаючи їх співробітників, зберігається в картотеці УТП і завжди під рукою. Тут фіксується кожен новий контакт і історія взаємодій з ним.

 

У програмі можна планувати події, угоди, а також аналізувати поточні контракти.

Для ефективного управління торгівлею, оцінки роботи відділу продажів в цілому і окремо кожного менеджера, а також виявлення маркетингових результатів передбачений інструмент «Воронка продажів».

 

Складський облік і управління закупівлями

 

В «Упpaвління Торговим Підприємством» зручно реалізований облік складських запасів. Роздільний облік можна вести по наступним сегментам:

 

  • належність товарів (свої, передані або прийняті на реалізацію);
  • серія і довільна характеристика;
  • номер вантажної митної декларації та країна-виробник.

 

Оперативність при пошуку необхідної продукції на складі в процесі складання замовлення забезпечує адресна система зберігання. Є також можливість резервувати товар на складі.

 

Ефективному управлінню закупівлями сприяє широкий набір можливостей в частині взаємодії з постачальниками. В УТП підтримується функціонал для вибору постачальників з урахуванням актуальних цін, підконтрольної реалізації замовлень, планування графіків поставок і платежів, оформлення надходжень товарів, їх коригування та повернень постачальникам.

 

Вигода від впровадження «Упpaвління Торговим Підприємством»

 

Для правильного налаштування системи «Упpaвління Торговим Підприємством» необхідно ретельно дослідити можливості конфігурації і мати глибокі пізнання в конкретній сфері діяльності. Тому недостатньо просто купити коробку з програмою і по онлайн-інструкцій налаштувати систему.

 

Найбільш результативним підходом є злагоджена робота співробітників компанії спільно з фахівцями по роботі з платформою 1С:Підприємство, залученими для якісного впровадження продукту.

 

Ефективно налагоджена система автоматизації обліку торговельних операцій дає наступні результати:

 

    • Мінімізація витрат на матеріальні ресурси;
    • Значне зростання оперативності при роботі з замовленнями;
    • Зниження трудовитрат в філіях в 1,5 рази;
    • Прозоре ведення бізнесу з готовністю до перевірок контролюючих органів;
    • Можливість формування управлінської звітності втричі швидше звичайного;
    • Зниження операційних та адміністративних витрат на 20%.

 

Рішення від assino

 

Міжнародна консалтингова компанія assino гарантує якісне впровадження корпоративної системи всіх блоків обліку у встановлені терміни в рамках узгодженого бюджету.

 

assino успішно реалізувала проекти з впровадження «Упpaвління Торговим Підприємством» для ряду міжнародних лідерів в сфері виробництва і дистрибуції. Серед них Rockwell Automation, Hygiene Kinetics Products, Kravtel, Русфільтр та ін.

 

Не впевнені у виборі програмного рішення для завдань компанії? Експерти assino безкоштовно проведуть аудит бізнес-процесів вашого підприємства.

Замовити безкоштовний аудит

Notice: Undefined variable: query in /home/dmsher/assino.com.ua/www/wp-content/themes/deploy/framework/modules/blog/templates/single/parts/single-navigation.php on line 56

Notice: Trying to get property of non-object in /home/dmsher/assino.com.ua/www/wp-content/themes/deploy/framework/modules/blog/templates/single/parts/single-navigation.php on line 56

Notice: Trying to get property of non-object in /home/dmsher/assino.com.ua/www/wp-content/themes/deploy/framework/modules/blog/templates/single/parts/single-navigation.php on line 56