Вгору

Продажі в BAS ERP

ГлавнаяНовини Продажі в BAS ERP

Продажі в BAS ERP

У виробничих і торгових підприємствах чітко вибудувана система дистрибуції - центральна ланка в ланцюжку ефективних для розвитку бізнес-процесів. Корисний інструмент для досягнення високих результатів збуту - це автоматизація корпоративних завдань. В умовах кризової економіки та високої конкуренції контролювати продажі допоможуть ERP-рішення на базі продуктів BAS.

 

Сучасним підходом в організації комплексного ведення всіх блоків обліку підприємства в єдиному інформаційному просторі незалежно від сфери діяльності стали системи автоматизації бізнес-процесів класу ERP.

 

ERP-системи (ЕРП-системи) спрямовані на безперервне підтримання балансу і оптимізацію ресурсів компанії за допомогою впровадженого ПО. Виходячи із завдань кожного окремого підприємства, в ІТ-інфраструктуру впроваджується відповідний програмний пакет ERP-рішень.

 

Так, лідер з розробки ЕРП-систем для обліку бізнесу надає широку лінійку продуктів, що відповідає всім вимогам як торгівельних або консалтингових компаній, так і виробничих підприємств на різних рівнях розвитку і виходу на ринок.

 

BAS ERP для контролю продажів

 

Автоматизація процесів обліку продажів, аналітичні операції і планування збуту підтримуються на базі платформи BAS.

 

Для середніх і великих компаній, мережевих компаній, міжнародних холдингів в області виробництва і торгівлі розроблені такі рішення, як:

 

Дані програмні пакети для автоматизації всіх бізнес-процесів підприємства містять окремий блок для повноцінного обліку продажів, управління закупівлями і складськими запасами, роботи з клієнтами (CRM) і маркетингових завдань.

Галузевий системою в даному випадку виступає конфігурація BAS управління торгівлею.

 

«Впровадження BAS Управління торгівлею — це, по суті, впровадження системи якості практично на рівні всього підприємства.Рішення є еталоном при автоматизації торговельних операцій компанії. За допомогою BAS УТ ви отримуєте ідеально вибудувану систему управлінського обліку, яка не буде залежати від кадрових змін і яка назавжди залишиться при вашій компанії », — вважає Сергій Воронов, керівник проектів департаменту впровадження ERP ГК assino.

 

Планування продажів в ЕРП

 

Недолік чіткого планування і контролю етапів реалізації плану — основна причина низьких показників відділу продажів. Тільки при комплексному управлінні завданнями продажів можна домогтися вигідної системи збуту товару.

 

У програмах BAS ERP-класу передбачений зручний функціонал планування продажів, що дозволяє:

 

 

  • формувати плани продажів;
  • вибудовувати сценарії планування збуту в ERP-системі;
  • моніторити цільові показники «продажників»;
  • формувати в BAS ERP актуальні звіти в плановому режимі і за запитом;
  • аналізувати показники виконання встановленого плану.

Планування є каталізатором для запуску поетапної реалізації всіх процесів збуту. При якісному плануванні продажів в ERP підприємство може отримати наступні результати:

 

  • значне зростання персональних і командних показників відділу продажів;
  • збільшення обсягу продажів за рахунок аналітики і сегментації ринку збуту;
  • зростання прибутку завдяки правильно вибудуваній системі знижок і націнок;
  • зниження витрат на закупівлю і зберігання продукції.

Управління продажами в BAS ERP

 

Можливості BAS ERP і інших розглянутих ЕРП-рішень для організації продажів дозволяють користувачам системи максимально автоматизувати і контролювати всі ключові в торгівлі процеси.

 

В рамках управлінського функціоналу конфігурації «BAS Управління торгівлею» можна:

 

  • встановлювати персоніфіковані або сегментовані по клієнтській базі правила продажу;
  • виставляти індивідуальні КП клієнтам;
  • фіксувати клієнтські потреби в придбанні товарів або послуг;
  • відображати весь хід відвантаження продукції;
  • організувати доставку товарів;
  • оформляти коригування збуту, клієнтські повернення;
  • отримувати безпосередньо дані від торгового обладнання.

Хочете дізнатися реальну потребу в автоматизації процесів продажів вашої компанії? Замовте безкоштовний аудит від експертів assino, не витрачаючи також місяці на вибір оптимального рішення.

Замовити безкоштовний аудит

CRM і маркетинг в ERP

 

Безсистемне ведення обліку клієнтської бази і угод нарівні з відсутністю чіткого планування і контролю продажів незмінно призводять до зниження замовлень і підсумкової прибутку компанії. У сучасних бізнес-реаліях ефективно налаштувати продажу без CRM-системи і не залишитися позаду конкурентів практично нереально.

 

Автоматизація управління взаємовідносинами з клієнтами в ЕРП на базі продуктів BAS відкриває широкі можливості і вигідні перспективи в торгівлі. Розглянемо основні функції CRM-системи:

 

  1. Система дозволяє зберігати всі дані про кожного клієнта, включаючи інформацію про співробітників контрагентів і етапах взаємодії з усіма учасниками угоди.
  2. Менеджери з продажу можуть запланувати необхідну дію по окремим клієнтам або обраним сегментам, про який будуть попередньо сповіщені.
  3. Підтримується зручний функціонал для планування намічених продажів з ймовірними покупцями, а також для аналізу поточних операцій.
  4. У програмі можна управляти ціноутворенням, грунтуючись на аналізі процесів продажів: складати прейскурант, додавати і списувати бонусні одиниці, встановлювати знижки або націнки.

Ще однією перевагою ERP-рішень від BAS для цілей продажу товарів/послуг є вбудований інструментарій управління маркетингом. Він підтримує основні функції для виконання маркетингових задач:

 

  1. Постійний аналіз конкурентів і фіксація їх цінника.
  2. Планування і фіксування маркетингових подій.
  3. Багатоплановий аналіз номенклатури, продажів, клієнтів, топів серед усіх товарних груп для коригування асортименту.
  4. Аналіз і оцінка KPI менеджерів з продажу при роботі з клієнтами на різних стадіях взаємодії.

В результаті автоматизованої організації збуту і взаємодій з клієнтами в BAS ERP продажі компанії виходять на новий рівень, клієнтська база регулярно розширюється з мінімальними втратами потенційних споживачів і активацією старих контактів шляхом ремаркетингу, а у керівництва підприємства завжди під рукою аналітична звітність з продажу для своєчасного прийняття управлінських рішень.

 

Рішення від assino

 

assino – лідер ринку автоматизації міжнародних компаній. Більше 20 років ми впроваджуємо, локалізуємо і інтегруємо ERP-системи лідерів глобального ринку.

 

Спеціалісти компанії assino мають успішний досвід впровадження ERP для автоматизації процесів продажів. Серед наших клієнтів BIOCAD, Kravtel, Hygiene Kinetics Products, TMD Friction та ін.

Залишити заявку

Для прийняття найбільш оптимального рішення для вашої компанії пропонуємо провести безкоштовний аудит процесів і завдань перед їх автоматизацією.

 

Експерти assino допоможуть визначити точки втрат, намітити правильний курс для впровадження ЕРП, нададуть висновок за результатами аудиту та розроблять індивідуальну проектну пропозицію.

Замовити безкоштовний аудит

Notice: Undefined variable: query in /home/dmsher/assino.com.ua/www/wp-content/themes/deploy/framework/modules/blog/templates/single/parts/single-navigation.php on line 56

Notice: Trying to get property of non-object in /home/dmsher/assino.com.ua/www/wp-content/themes/deploy/framework/modules/blog/templates/single/parts/single-navigation.php on line 56

Notice: Trying to get property of non-object in /home/dmsher/assino.com.ua/www/wp-content/themes/deploy/framework/modules/blog/templates/single/parts/single-navigation.php on line 56